مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: امروز همزمان با آئین بهره‌برداری از دوهزار پروژه نوسازی، تجهیز و ساخت مدارس آموزش و پرورش کشور، از ۲۶ پروژه در استان گلستان باحضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴ 17 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، ظهر امروز آئین بهره برداری از دو هزار پروژه آموزش و پرورش کشور در استان گلستان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش انجام شد.

در این مراسم استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز حضور داشتند.

سید رضا نظری در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: از خردادماه امسال، پروژه مهم مهر را در سطح کل کشور دنبال می‌کنیم و تلاش داریم تا در سال جاری مهر زیبایی را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم.

وی متذکر شد: امروز همزمان با کل کشور باحضور ویدئوکنفرانسی ریاست محترم جمهوری، آیین بهره‌برداری از ۲ هزار پروژه نوسازی، تجهیز و ساخت مدرسه در کشور انجام شد که بهره‌برداری از ۲۶ پروژه و ۱۰۹ کلاس درس، معادل یازده هزار مترمربع در گلستان انجام گردید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: این پروژه ماحصل تلاش‌هایی است که همکاران ما در حوزه‌های مختلف اعم از نوسازی، بهسازی، زیباسازی، سخت افزاری و نرم افزاری داشته اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به اینکه آمار دانش آموزان نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده، اظهار کرد: در مهرماه سال گذشته از حدود ۴۰۲ هزار دانش‌آموز استقبال کردیم و برآورد ما برای امسال ۴۱۷ هزار دانش‌آموز است.

به گفته نظری، از ۴۱۷ هزار دانش آموز گلستانی، ۴۰ هزار نفر در مقطع اول دبستان شروع به تحصیل خواهند کرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار