سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: با آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، اقتصاد به یکی از اصلی‌ترین مسائل کشور تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 17 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «عبدالوحیدمحمدی» در نشست هم اندیشی و رفع موانع رونق اصناف شرق استان که با محوریت کنگاور و با حضور مسئولان نظارتی و مدیران کل صمت، جهاد کشاورزی، غله و خدمات بازرگانی، فرمانداران و معاونین و روسای اتاق اصناف استان و شهرستان ها و نمایندگان اصناف حوزه شرق استان، در سالن جلسات فرمانداری شهرستان کنکاور برگزار شد، بر نقش مهم اصناف و بازار، در امنیت اقتصادی و فرهنگی جامعه تاکید کرد.

وی گفت: بر اساس اسناد بالادستی و همچنین فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر، همگی دلالت بر لزوم توجه جدی به اقتصاد در بیانیه گام دوم انقلاب دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه اقتصاد، هنگامی می‌تواند کشور را به قدرت اول منطقه و جهان تبدیل کند که از ثبات و امنیت لازم برخوردار باشد، خاطرنشان کرد: در واقع، امنیت اقتصادی، تضمین کننده قدرت ملی هر کشور در جهان کنونی است.

محمدی عنوان کرد: هرگاه شاخص‌های امنیت سرمایه‌گذاری در جامعه‌ای وضعیت مطلوبی را نشان دهد، این چارچوب نهادینه موجب رشد اقتصاد خواهد شد.

در ادامه هریک از مدیران دستگاه های مرتبط گزارش های از عملکرد، مشکلات و مطالبات خود را ارائه کردند.

سرپرست معاونت استانداری در بخش دیگری از این نشست، پس از استماع مشکلات، مطالبات و درخواست های برخی از بازاریان و اصناف، بر تحقق خواسته های مورد اشاره و ضرورت ساماندهی و نظارت تاکید کرد.

شهرستان کنگاور در فاصله ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه از جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر برخوردار است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار