مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده گفت: 20 هزار و 672 دانش آموز در سال تحصیلی جدید در شهرستان خدابنده مشغول تحصیل خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴ 16 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از فارس، بهروز کثیرلو مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید اظهار داشت: پروژه مهر در مدارس به شکل مطلوب انجام شده و آغاز سالتحصیلی جدید برای دانش آموزان با شور و نشاط خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گفت: با تلاش مدیران مدارس و همکاری بخشداران، دهیاران، اولیا وخیرین، پروژه مهر در مدارس به شکل مطلوب انجام شده است و آغاز سالتحصیلی جدید برای دانش آموزان با شور و نشاط خواهد بود.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ با تعداد ۲۰ هزار و ۶۷۲ نفر دانش آموز با ۸۹۷ کلاس درس و با یک هزار و ۳۷۹ پرسنل اداری و آموزشی فعالیت خواهد کرد.
کثیرلو با بیان اینکه در سایه دولت مردمی، تمام فرمایشات مقام معظم رهبری در بدنه آموزش و پرورش ساری و جاری است، افزود: مشکل مسئله جذب دانشگاه فرهنگیان شهرستان، تفکیک جنسیتی در تدریس مدارس دخترانه، ساماندهی دختران متاهل در مدارس دخترانه ایثارگران، ساماندهی کودکستان‌ها و تطبیق مجوز سایر نهاد‌ها با آموزش و پرورش حل شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده افزود: طی روز‌های اخیر، مدارس تازه تاسیس ۳ کلاسه شهید اسماعیلی «گنگک» و مدارس ۳ کلاسه بعثت «کرسف» افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.
وی از اقشار مختلف شهرستان، ارتباط و تعامل اولیا با مدیران مدارس و همکاران و همچنین پیگیری مسائل تربیتی و آموزشی فرزندان را خواستار شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار