رئیس اداره آموزش پرورش اسلام آبادغرب گفت: تهیه لباس فرم مدارس، از یک تولیدی خاص مدنظر نیست. والدین می‌توانند نسبت به خرید لباس فرم از هر تولیدی اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ 14 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس مجتبی عبدی، رئیس اداره آموزش پرورش اسلام آبادغرب از آمادگی بازگشایی مدارس شهرستان در اول مهرماه و همچنین برگزاری جشن شکوفه‌ها برای پایه اول دبستان و جشن جوانه‌های پایه هفتم و جشن غنچه‌ها برای نوآموزان پیش‌دبستانی خبر داد.

وی با بیان اینکه مدارس دولتی حق دریافت وجه خارج از دستورالعمل ندارند، اظهار کرد: تهیه لباس فرم مدارس هم، از یک تولیدی خاص مدنظر نیست. والدین می‌توانند نسبت به خرید لباس فرم از هر تولیدی اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش پرورش اسلام آبادغرب متذکر شد: مدارس به صورت سالانه حق تغییر لباس فرم را ندارند، چرا که باعث تحمیل هزینه‌های اضافی بر خانواده‌های دانش‌آموزان می‌شود. 

وی در خصوص ساماندهی نیروی انسانی این اداره، گفت: یک‌هزار و ۷۹۱ نفر فرهنگی فعال در آموزش و پرورش، ۱۹۸ محیط آموزشی، ۹۸۰ کلاس درس، ۱۸۵ مدرسه در سطح شهرستان اسلام آبادغرب مشغول به فعالیت هستند.

توجه به اجرای سند تحول بنیادین در راستای رعایت عدالت آموزشی از دیگر مباحث مطرح شده از سوی عبدی بود که در این رابطه، تصریح کرد: احداث سالن چند منظوره برای مدرسه سعدی، تکمیل بیش از ۹۰ درصدی ساخت دبیرستان ریزه‌وندی، تکمیل مدرسه آیندگان، ساخت ۲ زمین چمن امسال در همین راستا انجام شده است.

رئیس اداره آموزش پرورش اسلام آبادغرب در پایان اشاره‌ای به تأمین مسکن مناسب فرهنگیان، داشت و گفت: ۱۸۵ هکتار زمین در نقاط مناسب شهر با پیگیری نماینده مردم شهرستان در مجلس، برای فرهنگیان تخصیص پیدا کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار