مدیر ابزار دقیق و سیستم های کنترل شرکت آب جنوب شرق از رفع اشکال و راه اندازی مجدد ۳ دستگاه فلومتر در ایستگاه پمپاژ کوت امیر و مرغزار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 09 September 2023

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ مهرداد شاداب فر گفت: به منظور پایش و مدیریت هرچه بیشتر آب مورد نیاز مشترکین جنوب شرق استان ۳ دستگاه فلومتر از نوع الکترومغناطیسی و آلتراسونیک بر روی خطوط خروجی ایستگاه پمپاژ کوت امیر و مرغزار رفع اشکال و وارد مدار بهره برداری شدند.

وی افزود: بیش از یکسال است که این دستگاه ها به دلیل نقص فنی از مدار خارج بوده و هیچگونه کارایی نداشتند، اما خوشبختانه با تلاش شبانه روزی متخصصان داخلی شرکت آب جنوب شرق در واحد تعمیرات ابزار دقیق و سیستم های کنترل ، رفع اشکال شده و بر روی خطوط انتقال آب نصب شد.

مهرداد شاداب فر عنوان کرد: وجود تحریم اقتصادی، نحوه خرید و تامین قطعات دستگاه های فلومتر را با مشکل عدیده مواجه نمود . لذا با تدابیر اندیشیده شده در سطح تخصصی و کارشناسی ، علاوه بر تعمیر و بازسازی فلومتر ها  موجب آن شد ،تا بیش از ۱۵۰ هزار یورو صرفه جویی ارزی به دنبال داشته باشد.

گفتنی است تعداد ۱۵ دستگاه فلومتر معیوب در شرکت آب جنوب شرق موجود است، که طی دستور العمل ابلاغی معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان در مدت زمان مشخص در حال تعمیر و بازسازی است.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار