ساعت شروع کار ادارات در فارس اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۶ 09 September 2023

تابناک فارس به نقل از صا و سیما: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت : کارکنان تمام دستگاه‌های اجرایی استان، بانک ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵ در محل کار خود حضور خواهند داشت.

کریمی ادامه داد: ساعت حضور کارمندان و کارکنان در محل کارشان در روز‌های پنجشنبه نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ خواهد بود ضمن اینکه امکان انجام دورکاری در این روز همچنان فراهم است.

او اظهار کرد: ساعت شروع مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه و همچنین بانک‌ها نیز از ساعت ۷:۳۰ خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت آغاز به کار واحد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی ساعت ۶:۳۰، واحد‌های صنعتی ساعت هفت، اصناف و بازاریان ساعت ۹:۳۰ و مراکز آموزش عالی، پژوهش و بخش‌های آموزشی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعم از دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها نیز ساعت هشت خواهد بود.

کریمی افزود: در راستای حمایت از خانواده و کاهش دغدغه والدینی که هر دو در دستگاه‌های اجرایی شاغل و دارای فرزند در مقاطع پیش دبستانی هستند، دستگاه‌های اجرایی مکلفند با شناور کردن ساعت شروع به کار یکی از آن‌ها موافقت کنند.
وی ادامه داد: کارکنان زن سرپرست خانوار که شرایط مشابه مذکور را دارند نیز مشمول این حکم هستند.

او اظهار کرد: روسای ادارات استانی به شکلی برنامه‌ریزی و نظارت کنند که ساعات کار شناور هیچ خدشه‌ای در روند پاسخگویی و ارائه خدمات به مراجعان و شهروندان ایجاد نکند.

کریمی گفت: بیمارستان‌ها، بانک‌ها، مراکز امدادی، درمانی و بهداشتی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش نشانی و خدمات امداد جاده‌ای و مراکز انتظامی طبق روال قبل ارائه خدمت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار