مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خبرداد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر و رنکینگ المپیک به میزبانی یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 05 September 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، زهیر حاجی حسینی با اعلام این خبر گفت: با رایزنی ها و پیگیری های انجام شده ، موفق به کسب میزبانی رویداد مهم بین المللی بدمینتون جام فجر انتخابی المپیک شدیم.

وی افزود: این رقابت ها در ایام الله دهه فجر امسال با حضور بدمینتون بازانی از بیش از 35 کشور دنیا در شهر جهانی یزد برگزار و ورزشکاران برای کسب سهیمه المپیک باهم رقابت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان داشت: در حاشیه این رقابت ها ، اجلاس روسای فدراسیون های بدمینتون آسیای میانه و مسئولین بدمینتون آسیا برگزار می گردد.

حاجی حسینی با اشاره به اهمیت میزبانی این مسابقات خاطرنشان کرد: این رقابت ها فرصتی است برای توسعه گردشگری و ارتقاء سطح ورزش استان و در راستای توسعه گردشگری ورزشی میزبانی رقابت های بین المللی بسیار مهم و حائز اهمیت است که تعامل و همراهی تمامی مسئولین و دستگاه ها را می طلبد .

این مسئول در پایان به تلاش برای اخذ مجوز میزبانی رویدادهای بین المللی و کشوری اشاره و تاکید کرد: اعتقاد داریم که میزبانی رویدادهای مختلف بین المللی و کشوری در کنار توسعه ورزش ، می تواند موجب پویایی ، شادابی و همدلی مردم و دستگاه های اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار