معاون ارتباطات و امور بین‌الملل قرارگاه مردمی اربعین قم گفت: براساس آمار ظرف مدت 9 روز اخیر بیش از 4 هزار تماس و 5 هزار پیامک در مرکز مدیریت تماس ثبت شده است. درحال حاضر بیش از 10 اپراتور پاسخگوی سوالات زائرین هستند.
کد خبر: ۱۱۲۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۴ 05 September 2023

به گزارش تابناک قم، سمانه نجفعلی معاون ارتباطات و امور بین‌الملل قرارگاه مردمی اربعین قم، اظهار داشت: خادمین قرارگاه مردمی اربعین مانند سال‌های گذشته، از ابتدای ماه صفر در بخش‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی به زائرینی هستند که در قم حضور می‌یابند.

وی افزود: باتوجه به اینکه هرسال بر جمعیت زائرینی که در این قرارگاه اسکان داده می‌شوند، در تلاش هستیم حضور آن‌ها را در قم تسهیل کنیم؛ امسال برای افزایش رفاه زائرین و کمک به آن‌ها مرکز ارتباطات تماس تلفنی و پیامکی را در قرارگاه ایجاد کردیم.

نجفعلی تصریح کرد: همکاران من در این مرکز تمامی به تمامی نیازهای زائران پاسخگو و راهنمای آنان بوده و در روزهای اخیر تماس‌های مبنی بر مرکز تعمیرات خودرو، معرفی مراکز خرید، راهنمایی ثبت‌نام موکب، اطعام و... داشته‌ایم که خادمین در مرکز پاسخگوی زائران عزیز بوده‌اند.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل قرارگاه مردمی اربعین قم خاطرنشان کرد: درحال حاضر بیش از ۱۰ اپراتور پاسخگوی سوالات زائرین هستند و براساس آمار ظرف مدت ۹ رز اخیر، بیش از ۴ هزار تماس و ۵ هزار پیامک در مرکز ثبت شده است.

وی اشاره کرد: زائرین عزیز می‌توانند با شماره‌گیری سامانه ۱۳۷ یا با شماره تلفن ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ تماس گرفته و با ما در ارتباط باشند. همچنین با ارسال عدد ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵ پیامک لینک سایت راهنمای زائر برای آن‌ها ارسال می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار