کد خبر: ۱۱۲۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ 03 September 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

چه قاب تصویری و یا لنز دوربینی قادر است عظمتی جهانی را ثبت و ضبط کند به راستی همایش جهانی و میلیونی اربعین حسینی از پوشش خبری وسیعی برخوردار است که به سراسر جهان باید مخابره شود تا همه دنیا با ابعاد مختلف این سفر معنوی و روحانی آشنا شوند.

خیل عظیم مشتاقان حرم حضرت یار در وادی عراق بسیار زیاد هستند و موج موج جمعیت روانه کربلای معلی هستند و عمود به عمود در تب و تاب برای شوق زیارت هستند انعکاس خبری، گزارشی و مستندی از آن همت بلند می طلبد که عاشقان کوی یار برای تماس جهانی آن در میدان حاضر شوند.

شیعه و سنی ندارد با هر نژاد و مذهبی و حتی کشوری در مسیر پیاده روی اربعین زائر وجود دارد و حاضرند برای سفر به کربلای معلی گرمای سوزان خورشید یا رطوبت هوا و خستگی را به جان بخرند و با چشمانی اشکبار و ذکر بر لب راهی بین الحرمین شوند. آنجا که عمود آخر هم طی شود و زائران وارد شهر کربلا و سپس بین الحرمین می شوند دل ها میخکوب گنبد طلایی امام شهید می شود.

ایران اسلامی با داشتن مرز های متعدد با کشور عراق همواره اربعین را با رنگ و بوی ویژه تر برگزار می کند، حال و هوای زائر اولی ها که جای خود دارد حس رسیدن به حرم مطهر امام حسین علیه السلام خریدنی است رویای صادقه اقامه نماز در حرم مطهر امام و عرض ارادت به قمر منیر بنی هاشم از عسل شیرین تر است حلاوت این زیارت گوارای وجود زائران کوی یار.

رسد روزی که در سجده بگویم رسیدم کربلا الحمدالله ، زیارت همه زائران بارگاه نورانی امام علی و امام حسین علیه السلام و علمدار کربلا حضرت ابوالفضل عباس قبول درگاه الهی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار