معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فرایند مصاحبه و گزینش پذیرفته‌شدگان در آزمون دبیری از یکشنبه هفته آینده انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ 02 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری امین سلیمانی از آمادگی این اداره کل برای مصاحبه و گزینش پذیرفته‌شدگان در آزمون دبیری خبر داد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: از یکشنبه هفته آینده بررسی مدارک، مستندات و معاینات پزشکی به همراه گزینش عمومی انجام می‌شود.

وی افزود: داوطلبانی که مرحله ارزیابی مدارک، مستندات و معاینات پزشکی را پشت سر بگذارند و با موفقیت احراز شرایط شوند وارد فرایند گزینش عمومی و سپس ارزیابی تکمیلی می‌شوند که اطلاعیه‌ها نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: تمام اطلاعیه‌ها و دستورالعمل‌ها که در خصوص فرایند استخدام دبیری قابل اطمینان و قابل اتکا است تنها از طریق سایت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قابلیت پیگیری دارد.

گفتنی است؛ بررسی مدارک، مستندات و معاینات پزشکی داوطلبان به مدت یک هفته در یک مرکز انجام می‌شود و در ادامه فرایند ارزیابی تکمیلی در هفت مرکز ادامه پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار