معاون نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه خبر داد؛
معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: اولین نمایشگاه تولیدی و صادراتی در غرب کشور در کرمانشاه و در محل نمایشگاه‌های بین المللی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 01 September 2023

حامد وفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تولیدی و صادراتی در غرب کشور در کرمانشاه و در محل نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی افزود: در این نمایشگاه ۳۷ واحد تولیدی و صنعتی حضور دارند و هدف از برپایی آن حمایت از واحدهای تولیدی و صادراتی است، این نمایشگاه در فضای یک هزار و ۷٠٠ متر دایر شده است.

معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه تصریح کرد: در این نمایشگاه صنایع غذایی، فولاد، الکترونیک، صنایع شیمی، صنایع چوب، شرکت‌های دانش بنیان، پوشاک، برق و الکترونیک، کشاورزی و صنعت ساختمان حضور دارند.

وی گفت: این نمایشگاه تا ۱٠ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در انتهای پارک شاهد برقرار است و ساعت بازدید از این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه نباید صرفا به دیده شدن محدود شود بلکه باید در کنار برپایی این نمایشگاه کارهای اقتصادی بزرگ نیز شکل بگیرد.


انتهای پیام/ک

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار