رئیس ستاد اربعین خراسان‌شمالی گفت: تاکنون ۲۱هزار نفر از زائران استان ثبت نام کرده اند که بیش از ۱۹ هزار نفر از مرزهای مختلف جمهوری اسلامی خارج شده‌اند و به سمت عراق در حال حرکت هستند.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 31 August 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز حسن ناهیدی، رئیس ستاد اربعین خراسان‌شمالی در بازدید از مرز مهران اظهارکرد: تاکنون ۲۱هزار نفر از زائران استان ثبت نام کرده اند که بیش از ۱۹ هزار نفر از مرز‌های مختلف جمهوری اسلامی خارج شده‌اند و به سمت عراق در حال حرکت هستند.

وی گفت: حمل‌ونقل مناسبی در نظر گرفته شده، اما اکثر زائران از خودروی شخصی استفاده کرده‌اند که در تمام مرز‌ها پارکینگ‌های مناسبی پیش بینی شده است.

رئیس ستاد اربعین خراسان‌شمالی افزود: توصیه می‌شود زائران از مسیر‌های رسمی داخل عراق و اقامت هم در مکان‌های رسمی انجام شود و گذرنامه‌ها دارای مهر باشد.

ناهیدی بیان داشت: استقرار موکب‌های درمانی هم انجام شده که آخرین تیم پزشکی اعزام شده شامل بیست و چهار نفر هستند و این درحالیست که فوریت‌های پزشکی و آمبولانس نیز فعال است.

وی ادامه داد: دو موکب نیز در گمرک مستقر هستند که در حوزه تغذیه و اسکان فعال می‌باشند و دوازده موکب نیز در عراق مستقر هستند که اولویت آن‌ها ارائه خدمات به زائران خراسان‌شمالی و سپس سایر زائران است.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار