نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: این نهاد به صورت مشارکتی و با انعقاد قرارداد با خیرین مسکن‌ساز، بهزیستی، کمیته‌ امداد و بنیاد مستضعفان در حال ساخت 70 هزار واحد مسکونی برای محرومین است.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵ 31 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین روحانی‌نژاد در حاشیه سفر به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران این استان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به صورت مشارکتی و با انعقاد قرارداد با خیرین مسکن‌ساز، بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در حال ساخت ۷۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین در کشور است.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: این نهاد سالانه با پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی ارزان‌قیمت در مناطق روستایی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی می‌سازد.

وی افزود: علاوه‌بر این در قالب برنامه نهضت ملی مسکن سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت می‌سازد و این ساخت‌وساز‌ها تا پایان دولت ادامه دارد.

روحانی‌نژاد اضافه کرد: تا پایان سال تلاش می‌شود در روستا‌هایی که در جوار شهر‌ها قرار گرفته‌اند و دارای اراضی هستند که می‌شود آن‌ها را به محدوده الحاق کرد و همچنین شهر‌های کوچک که دارای اراضی قابل الحاق به محدوده هستند ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویلایی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن ثبت شده در سامانه دولت که از ساخت مسکن در نواحی شهری منصرف می‌شود و به سمت این مناطق می‌روند با پرداخت تسهیلات ارزان ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح از استان قم شروع شده است و به مرور زمان به کل کشور تسری پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار