با حضور مدیر کل کمیته امداد مازندران صورت گرفت؛
مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: با توجه به وعده افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی در هفته دولت در طول این هفته، ۲۰۰مسکن افتتاح و ۲۰۰ مسکن جدید هم کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 31 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در حاشیه افتتاح طرح اشتغال در سوادکوه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: با توجه به وعده افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی در هفته دولت در طول این هفته، ۲۰۰مسکن افتتاح و ۲۰۰ مسکن جدید هم کلنگ‌زنی شد.

 

افتتاح طرح اشتغال کمیته امداد در سوادکوه در هفته دولت  

وی افزود: ۱۵۳۷ مسکن در دستور کار احداث داریم که تا ۱۴ اسفند امسال با کمک گروه‌های جهادی، بنیاد مستضعفان، بسیج، مردم نیکوکار و مراکز نیکوکاری و..‌. به خانواده‌ها تحویل خواهیم داد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای ایجاد ۱۶۵۰۰ فرصت شغلی بزرگ و کوچک در سال‌جاری انجام خواهد شد.

معافی گفت: در دوران کرونا تا به امروز بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی پرداخت شده که ۹۱ در صد این مشاغل پابرجا هستند.

وی با تشکر از تمام بانک‌های عامل که در پرداخت تسهیلات اشتغال به کمیته امداد کمک کردند گفت: فقر ما فقر مهارت است جوانان با مهارت‌آموزی می‌توانند با مراجعه به امداد و ایجاد طرح‌های اشتغال و کسب درآمد نمایند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار