کد خبر: ۱۱۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 15 October 2015
آستارا- ایرنا- سفیر جمهوری آذربایجان در ایران طی نشستی در فرمانداری آستارا از فرماندار این شهرستان به پاس فراهم کردن شرایط مناسب میزبانی برای برگزاری اجلاس مشترک کمیسیون همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان تقدیر کرد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا ؛ 'جوانشیر آخوندوف' سفیر جمهوری آذربایجان در جمهوری اسلامی ایران، طی نشستی در فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا از سیروس شفقی فرماندار آستارا تقدیر کرد.
این تقدیر به پاس میزبانی خوب فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا در اجلاس کمسیون مشترک اقتصادی و تجاری دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان موسوم به 'نشست آستارا - آستارا' صورت پذیرفت.
این اجلاس در روزهای 17 و 18 مهرماه در آستارای دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برگزار و پیرامون مسایل مختلف اقتصادی از جمله اتصال راه آهن سراسری آذربایجان به ایران و در آینده به رشت و قزوین بحث و تبادل نظر شد.
سند توافقنامه اتصال راه آهن جمهوری آذربایجان به ایران، روز شنبه 18 مهرماه در نشست کمیسیون همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان در فرمانداری شهرستان آستارا امضا شد.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا وحید پورحضرت، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا به همراه هیاتی از نانوایی های سطح شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان کیفیت پخت نان این شهرستان مرزی و توریستی قرار گرفتند.
در این بازدید رییس اداره تعزیرات حکومتی ، رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت و نمایندگانی از شبکه بهداشت و درمان و ادارات دیگر حضور داشتند.
176 واحد نانوایی در آستارا فعالیت می کنند.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا واقع در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار