مسئول موکب هنرمندان ایلام و ایران(شین):
مسئول موکب هنرمندان ایلام و ایران(شین) گفت: ۷۰ تابلو عکس با موضوع اربعین با برگزاری ۲ نمایشگاه در موکب شین در معرض دید علاقمندان قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ 30 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن ‌اسدی‌نیا اظهار کرد: ۳۰ قطعه عکس از عکاسان نقاط مختلف کشور در موکب اصلی شین واقع در سه راهی کارَزان دایر شده است.

وی افزود: همچنین ۴۰ قطعه عکس دیگر هم با مشارکت انجمن سینمای ایلام، آژانس عکاسان ایران و موکب شین در پایانه مسافربری برکت واقع در مرز مهران دایر است.

اسدی‌نیا ادامه داد: نمایشگاه عکس موکب سه راهی کارزان تا ۱۶ شهریور و نمایشگاه پایانه برکت هم تا ۱۸ شهریور در معرض دید زائران قرار دارد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه‌ها با موضوع پیاده‌روی اربعین در سال‌های گذشته است که از سوی عکاسان اقصی نقاط کشور ثبت و ضبط شده است و اکنون در قالب نمایشگاه‌های عکس دایر شد.

ایستگاه فرهنگی هنرمندان ایلام و ایران(شین) برای دومین سال پیاپی با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی چون فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، کتابخانه‌های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بسیج هنرمندان در محوطه موکب بزرگ بنیاد مستضعفان واقع در سه راهی کارزان از چهارم تا شانزدهم شهریور خدمات فرهنگی، هنری، ادبی و تجسمی در بخش‌های مختلف ارائه می‌کند.

مهران به واسطه نزدیکی مسافت به عتبات عالیات و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق مهم‌ترین و اصلی‌ترین گذرگاه زمینی کشور به سمت عراق است و در ایام اربعین افزون بر ۶۰ درصد زائران از این مرز عبور می‌کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار