رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر گفت: بند اول مصوبات در ارتباط با تعمیر مسکن و احداث سرویس بهداشتی برای ۷نفر به ارزش ۲۱۵میلیون تخصیص و انجام شد و بند دوم مصوبات در ارتباط با لوازم ضروری زندگی تعداد ۱۶ فقره لوازم به ارزش ۶۰ میلیون تومان تهیه و در تیر ماه سال‌جاری تحویل خانواده‌ها گردید.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 29 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، عباس معصومی اظهار داشت: با عنایت به توجه ویژه مدیر کل کمیته امداد به مناطق محروم و در راستای وظیفه ذاتی این نهاد و طرح تحول اجتماع محور محلات محروم و حاشیه نشین، همه مددجویان این مناطق مورد توجه ویژه قرار داده شده و آمادگی داریم با دیگر دستگاه‌های متولی در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

 

تحقق مصوبات سفر مدیر کل کمیته امداد مازندران به منطقه محروم اشکورات رامسر  

وی در خصوص حضور میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران در خرداد ماه سال‌جاری در منطقه اشکورات بیان داشت: در میز خدمت و دیدار مردمی مدیر کل کمیته امداد استان و معاونین وی که در منطقه اشکورات برپا شد، در سرفصل‌های مسکن (تعمیرات و...)، لوازم ضروری زندگی، تسهیلات بدون بهره (صندوق امداد ولایت و بانک مهر) و کمک‌های موردی، تعهداتی به مددجویان داده شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر در رابطه با آخرین وضعیت تحقق مصوبات سفر مدیر کل در منطقه محروم اشکورات گفت: بند اول مصوبات در ارتباط با تعمیر مسکن و احداث سرویس بهداشتی برای ۷نفر به ارزش ۲۱۵میلیون تخصیص و انجام شد و بند دوم مصوبات در ارتباط با لوازم ضروری زندگی تعداد ۱۶ فقره لوازم به ارزش ۶۰ میلیون تومان تهیه و در تیر ماه سال‌جاری تحویل خانواده‌ها گردید.

معصومی بیان داشت: پرداخت ۵۰میلیون تومان تسهیلات کارگشایی ضروری به نیازمندان و پرداخت تعداد ۲۰فقره کمک‌های موردی به ارزش ۴۰میلیون تومان از دیگر مصوبات سفر مدیر کل کمیته امداد مازندران بود که تا تیر ماه ۱۴۰۲ پرداخت شد‌.

وی بیان داشت: تسهیلات بلاعوض و تسهیلات مسکن ۱۰۰درصد محقق و از تسهیلات کارگشایی بدون بهره مبلغ ۷۰میلیون تومان محقق و بقیه پرداخت تسهیلات با تکمیل مدارک در اسرع وقت محقق خواهد شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر گفت: پیشنهاد می‌شود، تعدادی مراکز نیکوکاری با هدف جذب مشارکت خَیِّرین به منظور محرومیت زدایی در منطقه محروم اشکورات راه‌اندازی شود.

معصومی در پایان خاطر‌نشان کرد: حضور پربرکت مدیر کل کمیته امداد استان در منطقه محروم اشکورات برکات فراوانی برای خانواده‌های تحت پوشش این منطقه داشته است و امیدواریم در امر خدمت‌رسانی به مناطق محروم پیشرو خواهیم بود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار