موکب احمدبن موسی (ع) یکی از بزرگترین موکب‌های اربعینی استان فارس در کربلای معلی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱ 29 August 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر روابط عمومی موکب حضرت احمدبن موسی (ع)، گفت: آخرین مراحل آماده‌سازی موکب در کربلا معلی انجام شده و از امروز ۷ شهریورماه، عاشقان و زائران ابا عبدالله الحسین (ع) می‌توانند از امکانات موکب استفاده کنند.

محسن امین با اشاره به امکانات این موکب اظهار کرد: موکب احمدبن موسی (ع) در ایام اربعین حسینی خدماتی نظیر اسکان ۴ هزار و ۵۰۰ نفری به صورت روزانه، اطعام در۳ وعده غذایی صبحانه ناهار و شام، برنامه‌های فرهنگی، خدمات درمانی رایگان و... را به زایران امام حسین (ع) ارایه می‌دهد.
مدیر روابط عمومی موکب احمدبن موسی (ع) اضافه کرد: خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) تا روز اربعین حسینی ادامه دارد و خادمان موکب حضرت احمدبن موسی (ع) پذیرای زائران اقصی نقاط استان و کشور هستند.
وی همچنین از ساخت زائر سرای احمدبن موسی (ع) در کربلا خبر داد و گفت: امسال از همه مردم استان فارس برای مشارکت در پویش «قطعه‌ای از بهشت» با موضوع مشارکت در ساخت زائرسرای حضرت احمدبن موسی (ع) دعوت می‌شود و در این پویش مشتاقان می‌توانند با خرید هر تعداد قطعه (هر قطعه به مبلغ دو میلیون ریال) در این امر خیر مشارکت کنند.
مدیر روابط عمومی موکب حضرت احمدبن موسی (ع) شیراز اضافه کرد: برای خرید زمین زائر سرا در کربلای معلی نیاز به مشارکت و خرید ۵۰۰ هزار قطعه توسط خیرین و مشتاقان هستیم.
همه زائران اربعین می‌توانند با مراجعه به آدرس شهر مقدس کربلای معلی شارع الشهدا -شارع الروضتین از باب شهدا جنب مجتمع الکفیل (جنب سیطره) از خدمات موکب احمد بن موسی (ع) بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار