وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مهریز از ایجاد دانشکده علوم و صنایع غذایی در پردیس شکیب مهریز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 29 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدعلی زلفی‌گل در بازدید از خوابگاه دانشجویی و دانشکده پردیس شکیب مهریز ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: خدا را شاکرم که با حضور در استان یزد توانستم از شهرستان‌های مختلف این استان مانند شهرستان مهریز بازدیدی هر چند کوتاه داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه در شهر مهریز فضاهای آموزشی بسیار خوبی توسط خیران و با همکاری مسئولان این شهرستان احداث شده است، گفت: باید این عمل خیرخواهانه تقدیر و تشکر شود و با توجه به احداث این مراکز آموزشی، خوشبختانه امکان تاسیس آموزشکده و دانشکده در این فضا مقدور است.

وزیر علوم از تاسیس دانشکده علوم و صنایع غذایی در پردیس شکیب مهریز خبر داد و عنوان کرد: مقرر شد تا در شهر مهریز فضای نیمه‌کاره یک آموزشکده فنی این شهرستان تکمیل شود و با توجه به امکاناتی که از نظر آموزشی، خوابگاهی و ورزشی در این فضای آموزشی خیرساز وجود دارد، در هیئت امنای این دانشگاه با تاسیس دانشکده علوم و صنایع غذایی موافقت شد تا در سال آینده شاهد پذیرش و تحصیل دانشجویان در این رشته باشیم.

وی افزود: این دانشکده ظرفیت و قابلیت این را دارد که محل توسعه علوم صنایع غذایی و محوری برای پرورش نیروهای متخصص شود.

زلفی‌گل اظهار کرد: تمامی رشته‌هایی که وابسته به علوم صنایع غذایی است در اینجا توسعه داده می‌شود و امید است پس از ایجاد و کسب تجربه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، در این دانشکده مقطع دکتری این رشته نیز تدریس شود.

وزیر علوم در پایان با اشاره به برنامه‌های مورد نظر برای چارت سازمانی و هیئت علمی این دانشکده تصریح کرد: در زمینه چارت سازمانی و اعضای هیئت علمی این دانشگاه تلاش می‌شود تا در فراخوان سال آینده ظرفیت لازم پیش‌بینی و در مصوبه هیئت امنا آورده شود، همچنین مقدمات تاسیس دانشکده علوم و صنایع غذایی را در شهر مهریز مهیا خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار