رئیس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: مسابقات استعدادهای برتر کشتی استان اردبیل در ۲ رشته آزاد و فرنگی و با حضور ۷۹ کشتی‌گیر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ 28 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، قدرت حاج نوری اظهار کرد: مسابقات کشتی استعداد‌های برتر آزاد استان اردبیل با شرکت ۴۳ کشتی‌گیر در سالن خانه کشتی اردبیل برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات با برگزاری ۶۴ کشتی‌گیر و با اوزان مختلف به انجام رسید تا در وزن ۳۵ کیلوگرم سید محمد طالبی از بیله‌سوار، ۳۸ کیلوگرم امیرحسین امیر فتحی از گرمی، ۴۱ کیلوگرم محمدامین نادری از اردبیل، ۴۴ کیلوگرم ساسان طلوعی از اردبیل و ۴۸ کیلوگرم نیز رضا خانزاده از پارس‌آباد به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: در وزن ۵۲ کیلوگرم امیرعلی آقایی از اردبیل اول شد و در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز محمدطا‌ها نصراللهی از اردبیل در جایگاه اول قرار گرفت.

حاجی نوری افزود: محمد خیری در وزن ۶۲ کیلوگرم، مانی بابایی در وزن ۶۸ کیلوگرم از بیله‌سوار، امیرمحمد صادق از اردبیل در وزن ۷۵ کیلوگرم، طا‌ها جباری از اردبیل در وزن ۸۵ کیلوگرم و امیرعلی شیری از اردبیل در وزن ۱۰۰ کیلوگرم در جایگاه‌های برتر قرار گرفتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این مسابقات و در رقابت‌های تیمی نیز اردبیل در جایگاه اول قرار گرفت و توانست به عنوان چهره‌های استعداد‌های برتر کشتی آزاد استان اردبیل به رقابت‌های کشوری راه پیدا کند.

حاجی نوری اضافه کرد: مسابقات استعداد‌های برتر کشتی فرنگی استان نیز با شرکت ۳۶ کشتی‌گیر و با برگزاری ۴۲ بازی به پایان رسید تا در کشتی فرنگی نیز اردبیل درخششی شایسته‌تر داشته باشد.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل بیان کرد: محمدصدرا زاهد از اردبیل در وزن ۳۵ کیلوگرم، پویا عزیزی از اردبیل در وزن ۳۸ کیلوگرم، امیررضا اکبری‌زاده از اردبیل در وزن ۴۱ کیلوگرم، سینا حکیمیان از اردبیل در وزن ۴۴ کیلوگرم و محمدرضا پناهی از اردبیل در وزن ۴۸ کیلوگرم در جایگاه‌های برتر قرار گرفتند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در وزن ۵۲ کیلوگرم سبحان غاربی از اردبیل، ۵۷ کیلوگرم محمدامین قربان‌زاده از اردبیل، ۶۲ کیلوگرم ماهان اصولی از اردبیل، ۶۸ کیلوگرم محمدطا‌ها کوهی از اردبیل، ۷۵ کیلوگرم مهدی نایب‌سلیمانی از اردبیل، ۸۵ کیلوگرم مهرشاد ایرانیان از پارس‌آباد و ۱۰۰ کیلوگرم نیز امیرعلی سرمست از اردبیل توانست در جایگاه‌های اول قرار گیرد.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل تصریح کرد: با تصمیم فدراسیون کشتی چهارمین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشتی آزاد و فرنگی از ۱۷ تا ۲۲ شهریورماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد که تیم منتخب استان اردبیل نیز در این رویداد حاضر خواهند شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار