رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: به‌منظور ارائه بهتر خدمات به زائران اربعین حسینی، ثبت گذرنامه زیارتی در استان بصورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 26 August 2023

سرهنگ نعمت‌الله طاهرپور افزود: این اقدام در راستای تسریع در تحویل گذرنامه‌ زائران اربعین صورت می‌گیرد تا بدون نگرانی و مراجعات مکرر بتوانند امکان این سفر معنوی را داشته باشند.

وی اظهار داشت: همچنین کسانی که از ۲۹ مرداد به قرارگاه اربعین واقع در خیابان "رودکی" اصفهان مراجعه و برای دریافت گذرنامه زیارتی درخواست خود را ثبت کرده اند بعد از۴۸ ساعت می‌توانند گذرنامه خود را از اداره پست مرکزی دریافت کنند .

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی اصفهان در باره عزیمت مشمولان نظام وظیفه به سفر زیارتی اربعین حسینی نیز گفت: در این باره مشمولان به سه دسته تقسیم می‌شوند، آن دسته که در حال طی دوره خدمت خود هستند با موافقت فرمانده یگان و اخذ مجوز از مبادی مربوطه می‌توانند به این سفر تشرف یابند.

وی ادامه داد: مشمولان غیرغایب هم که یا مشغول تحصیل یا مشمول موارد قانونی دیگر هستند با هماهنگی معاونت وظیفه عمومی می توانند به سفر اربعین بروند ولی مشمولان غایب که وضعیت نظام وظیفه آنان مشخص نیست، امکان اعزام به این سفر را ندارند.

سرهنگ طاهرپور تاکید کرد: کارکنان اداره تابعه بصورت شبانه‌روزی در حال ثبت و صدور گذرنامه های زیارتی هستند تا بتوانند متقاضیان تشرف به عتبات عالیات را یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار