مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: هوای استان کرمانشاه امروز و فردا صاف و گاهی اوقات همراه با وزش باد و در نواحی مرزی با احتمال غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ 26 August 2023
فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: هوای استان کرمانشاه امروز و فردا صاف و گاهی اوقات همراه با وزش باد و در نواحی مرزی با احتمال غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت از اواسط روز دوشنبه تا روز چهارشنبه گذر موجی کم رطوبت از جو منطقه سبب تشکیل وزش باد و رشد ابر می‌گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: وزش باد ممکن است طی ساعاتی از مدت مذکور جو استان را به شکلی نسبتا رقیق غبارآلود نماید و این احتمال برای مناطق مرزی بیشتر است.

وی گفت: همچنین دمای هوا که از امروز تا روز چهارشنبه به آرامی کاهش می‌یابد در ۲ روز پایانی هفته ( پنج شنبه و جمعه) با تقویت شرایط پایدار به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهر کرمانشاه بین حداقل ۱۶ و حداکثر ۴۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

این مسئول بیان کرد: در این بازه زمانی خسروی با بیشینه دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد گرمترین و شهرستان‌های سنقر و کنگاور و بخش‌های حمیل و کوزران با کمینه دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک‌ترین نقاط استان ثبت شده‌اند.

انتهای پیام/ ل
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار