فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه خودروهای رها شده در خیابانهای شهر مهران به پارکینگ عمومی انتقال می شوند،گفت: زائران برای پیگیری به پارکینگ انتظام واقع در بلوار مرزداران بعد از حسینیه بعثت مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۱۲۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 23 August 2023

 به  گزارش تابناک ایلام، سردار جمال سلمانی روز چهارشنبه اظهار داشت: همانطور که پیش از این اطلاع رسانی شده است، پلیس به منظور روان سازی ترافیک و عادی سازی خیابان ها خودروهای رها شده در سطح شهر و معابر عمومی و خودروهایی که برای شهروندان سد معبر و یا ایجاد مزاحمت می کنند را به پارکینگ عمومی انتقال می دهد.

وی افزود: آن دسته از زائرانی که وسایل نقلیه آنها به پارکینگ منتقل شده می توانند با شماره گیری ۱۲۰ و یا شماره ۱۱۰ از محل دقیق پارک وسیله نقلیه خود اطلاع پیدا کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲۳۰ دستگاه خودرو به پارگینگ انتظام، انتقال داده شده اند ،یادآور شد: حفظ امنیت و سهولت در تردد زائران اربعین حسینی(ع) مهم ترین اولویت پلیس خواهد بود.

سردار سلمانی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد انضباط ترافیکی،روان سازی تردد درون شهری و حفظ حقوق شهروندان مهرانی است./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار