رئیس پلیس راهور کرمانشاه مطرح کرد؛
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: حضور خودروهای تک سرنشین در ساعات اوج ترافیک شهر کرمانشاه سبب ایجاد گره‌های ترافیکی در شهر می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ 22 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، محمد حیدری اظهار کرد: حضور خودروهای تک سرنشین در اوج ترافیک عصرگاهی و در هسته مرکزی شهر کرمانشاه یکی از موضوعات مهم در ایجاد گره‌های ترافیکی کلان شهر کرمانشاه است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

وی افزود: ایجاد آلودگی زیست محیطی، مصرف بی رویه سوخت، استهلاک خودروها، ایجاد گره‌های ترافیکی، تصادف و سایر معضلات، دیگر نتیجه استفاده از خودروها برای یک نفر در خیابان‌ها است.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه ادامه داد: نقش خانواده ها، مراکز آموزشی، دستگاه‌ها و سازمان‌های فرهنگ ساز، صدا و سیما، رسانه‌ها و شهرداری‌ها در فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی نقش کلیدی و تاثیرگذار است که تا تصویب قوانین بازدارنده در این خصوص باید به عنوان یک مطالبه عمومی و فرهنگی توسط همگان خصوصا متولیان امر پیگیری شود.

حیدری در پایان توجه ویژه مسئولین در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ایجاد تبلیغات محیطی جاذبه دار، تشویق و ترغیب شهروندان برای استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی و برنامه‌ریزی برای سرویس دهی به موقع را مقدمه فرهنگ عدم استفاده از خودروها به صورت تک سرنشین در اوج ترافیک عنوان کرد.


انتهای پیام/ح

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار