عضو هیئت مدیره موکب بزرگ محبان حضرت امیرالمومنین(ع) سه راهی کارزان شهرستان سیروان:
عضو هیئت مدیره موکب بزرگ محبان حضرت امیرالمومنین(ع) سه راهی کارزان شهرستان سیروان، گفت: این موکب با ۱۰ چادر بزرگ در مساحتی به وسعت ۵ هزار متر مربع راه اندازی شده و امکان اسکان ۱۱۰۰ نفر را در روز دارد.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 22 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ موکب محبان حضرت امیرالمومنین(ع) واقع در سه راهی کارزان شهرستان سیروان به همت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، کارخانه سیمان ایلام و مسوولان و مردم شهرستان سیروان دایر و آمادگی لازم برای پذیرایی، اسکان و خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی را در مسیر سرابله به ایلام را دارد.

این موکب با ۱۰ چادر بزرگ در مساحتی به وسعت ۵ هزار متر مربع راه اندازی شده است، فضای کل این موکب بیش از ۱۵ هزار متر مربع است و این موکب ظرفیت روزانه اسکان ۱۱۰۰ نفر از زوار اربعین حسینی را که در مسیر سرابله ایلام به مهران تردد می کنند را دارد.

عضو هیئت مدیره موکب بزرگ محبان حضرت امیرالمومنین(ع) بیان داشت: در این موکب به صورت همزمان امکان پذیرایی روزانه به استعداد بیش از ۲۰ هزار پرس غذای گرم در سه وعده صبحانه، نهار و شام وجود دارد و بیش از ۱۵۰ نفر از خادمان زوار اباعبدالله الحسین(ع) در روز به زوار عزیز خدمات رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه میان وعده های غذایی در زمان های مختلف در طول روز و شب و آب خنک نیز در این موکب توزیع می شود، افزود: خدمات فرهنگی هم در این موکب از جلمه پاسخگویی به مسائل شرعی، اقامه نماز جماعت، برنامه های فرهنگی و هنری، ایستگاه سلامت و همچنین پارکینگ برای خودروهای زوار اربعین حسینی ارائه می شود.

بهمنی نژاد با بیان اینکه خدمات رسانی این موکب به عنوان بزرگرتین موکب غرب کشور از پنج روز گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی انجام شده بیش از ۹۵ درصد از خدماتی که در پنج روز گذشته به زوار ارایه شده مورد رضایت این عزیزان بوده است.

وی عنوان کرد: خدمات رسانی این موکب به زوار اربعین حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و امید است بتوانیم خدمات ارزنده ای به زوار در این مدت ارائه کنیم.

امام جمعه شهرستان سیروان نیز در این خصوص با اشاره به مهمان نوازی و خدمت رسانی مردم این شهرستان به زوار اربعین حسینی، یادآور شد: امسال نیز مانند سنوات گذشته شاهد حضور خیل عظیم زوار اربعین حسینی به سمت مرز مهران هستیم.

حجت الاسلام محمدحسن فریادی ابراز کرد: موکب محبان حضرت امیرالمومنین(ع) واقع در سه راهی کارزان میزبان زوار اربعین حسینی است، زائران عزیزی که در حال تشرف به کربلای معلی هستند می توانند از خدمات این موکب بزرگ بهره مند شوند و ما و مردم شهرستان سیروان نیز در خدمت زوار هستیم

وی با تاکید بر اینکه مردم شهرستان سیروان با تمام ظرفیت و با کمال میل برای خدمات رسانی به زوار پای کار هستند، افزود: امید است بتوانیم که خدمت خوب و بی منتی به زوار عزیز اربعین حسینی ارائه کنیم.

بهمنی نژاد مطرح کرد: از ماه های گذشته برنامه ریزی لازم برای برپایی این موکب به همت مردم و مسوولان این شهرستان و استان انجام شده که بتوانند بهترین خدمات را به زوار اربعین حسینی ارائه دهند.

امام جمعه سیروان با تاکید بر اینک خدمت به زوار اربعین حسینی و اباعبدالله الحسین(ع) برای مردم استان ایلام و شهرستان سیروان یک افتخار بزرگ است، خاطرنشان کرد: در شهرستان سیروان سه موکب کار خدمات رسانی به زوار را برعهده دارند و موکب محبان حضرت امیرالمومنین(ع) موکب اصلی برای خدمت رسانی به زوار است./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار