مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از واریز بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران استان خبر داد
کد خبر: ۱۱۲۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ 21 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا علی ملکشاهی با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۴۰ درصد از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده، گفت: با پیگیری های استاندار کرمانشاه و برخی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته(۲۹ مرداد) بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان کرمانشاهی پرداخت شد.

وی افزود: با این پرداختی، در مجموع تاکنون ۴۷۷۷ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان استان پرداخت شده است.

ملکشاهی گفت: تمامی کشاورزانی که تا مورخ ۲۱ تیرماه گندم خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل داده اند، مطالبات خود را دریافت کرده اند.

 ملکشاهی در ادامه با اشاره به خرید تضمینی بیش از ۷۹۷ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان، افزود: با نزدیک شدن میزان خرید تضمینی گندم به رقم ۸۰۰ هزار تن، رکورد خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه طی ۱۵ سال گذشته شکسته شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: امسال کرمانشاه جزو چهار استان برتر کشور در زمینه خرید تضمینی گندم است و به تبع آن درصد واریزی به حساب کشاورزان نیز نسبت به سایر استان های کشور از رقم بالاتری برخوردار است.

ملکشاهی افزود: خرید تضمینی گندم در اکثر نقاط استان به پایان رسیده اما به منظور رفاه حال کشاورزانی که تا کنون موفق به برداشت گندم نشده‌اند سیلوهای دولتی شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین و سنقر و کلیایی و چند سیلوی منتخب بخش خصوصی در شهرستان‌های سردسیر استان آماده خدمت‌رسانی به کشاورزان هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار