معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد:
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از اجرای بسته حمایتی بیمه ای برای واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶ 15 October 2015

به گزارش تابناک یزد،ذبیح الله زارع در جلسه مشترک با نمایندگان بیمه ایران گفت: بسته حمایتی شرکت بیمه ای متناسب با فعالیت های سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط طراحی شده است.

وی با اشاره به تفاهم نامه بسته شده بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بیمه ایران اظهار امیدواری کرد تا شاهد رونق فعالیت های اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریس صنایع کوچک در فضای کسب و کار باشیم.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان تاکید کرد: در راستای تقویت و حل مشکلات صنایع کوچک باید سیاست های حمایتی در نظر گرفته شود که یکی از این سیاست ها، حمایت های بیمه ای است تا این صنایع را از لحاظ خسارت هایی که ممکن است به اموال و دارایی آن ها وارد شود، حفظ کند.
زارع یادآور شد: بر اساس مفاد تفاهم نامه منعقده با شرکت بیمه ایران که شرکتی دولتی است، خدمات بیمه ای با قیمتی کمتر از 35 درصد کمتر از شرایط معمولی به واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی ارایه می شود.
وی افزود: بیمه تکمیلی که پیش از این به واحدهای تولیدی کمتر از 50 نفر تعلق نمی گرفت و نیز بیمه خرید اعتباری از جمله مزایای جدید این بسته بیمه ای است.
هم اکنون 29 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد 13 شهرک صنعتی مصوب ، 15 ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی در زمینه های شیمیایی، نساجی، فلزی، غذایی، کانی غیرفلزی، سلولزی، برق و الکترونیک فعالیت می کنند.
وسعت شهرکها و نواحی صنعتی استان هم اکنون شش هزار و 622هکتار است.
بیش از 92 درصد صنایع استان یزد در حوزه صنایع خرد، کوچک و متوسط است که 60 درصد اشتغال صنعتی استان و 40 درصد سرمایه گذاری در بخش صنعت را شامل می شود.
تاکنون 942 واحد در شهرک صنعتی استان به بهره برداری رسیده که 22 هزار و 147 نفر در این واحدها مشغول بکار هستند.
در مجموع سه هزار و 500 واحد صنعتی در استان یزد فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار