مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۴۶ هزار واحد مسکن روستایی در استان بوشهر مقاوم‌سازی شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ 20 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، علیرضا مقدم صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت اسمال طرح‌های خوبی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته طی ۲ سال پنج هزار واحد مسکن روستایی در استان بوشهر باید ساخته شود که سهمیه امسال ما ۲ هزار و ۷۱۱ واحد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به معرفی ساخت مسکن به ۹ بانک بیان کرد: بیش از ۲ هزار و ۳۲۷ مسکن روستایی در هفته دولت امسال در استان بوشهر افتتاح و تحویل جامعه هدف می‌شود.

مقدم افزود: در قالب تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان ۴۴۲ واحد مسکن ساخته شده که ۲۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده و ۸۴۴ تن میلگرد و ۴ هزار و ۴۲۰ تن سیمان رایگان در اختیار صاحبان واحد‌ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به مقاوم‌سازی ۴۶ هزار و ۴۵۶ واحد مسکن روستایی در استان بوشهر بیان کرد: میزان مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان بوشهر به ۶۳ درصد رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به پیشرفت ۶۸ درصدی احداث مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر افزود: طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر بدون مشکل در حال انجام است.

برچسب ها: بوشهر ، مسکن روستایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار