در پی دیدار نماینده تام الااختیار وزارت آموزش وپرورش با خانواده شهید مظفری:
در پی دیدار قاسم احمد لاشکی نماینده تام الااختیار وزارت آموزش وپرورش در سفر هیات دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد با خانواده دانش آموز شهید مجید مظفری سالن اجتماعات دبیرستان پسرانه ایرانسل به نام این دانش آموز شهید والامقام نامگذاری شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳ 20 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، معاونین نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، نماینده سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش وپرورش و خانواده شهید مجید مظفری سالن اجتماعات دبیرستان پسرانه ایرانسل به نام این دانش آموز شهید والامقام نامگذاری شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین گفت: یکی از برکات سفر هیات دولت به استان‌ها دیدار با خانواده معزز شهداست که طبق قولی که دکتر احمدی لاشکی در دیدار با خانواده شهید مظفری داده بودند که یک مکانی به نام این شهید والامقام نامگذاری شود این مهم امروز با حضور مادر شهید اجرایی شد.
حسنعلی عزت خواه با اشاره به اینکه عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهیدان است، خاطرنشان کرد: شهدا با خون‌های مطهر خویش برای برافراشتن پرچم ایران اسلامی و تداوم عزت و صلابت این نظام مقدس جان خود را فدا کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان از نامگذاری یکی از مدارس احداثی جدید به نام شهید مظفری خبر داد وگفت: نامگذاری مدارس به نام شهدای والامقام در دستور اداره کل نوسازی مدارس و آموزش وپرورش قرار دارد تا دانش آموزان با نام شهید وشهادت در محیط مدرسه آشنا شوند.
وی عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون شهدا وایثارگران دانست وگفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز با این نامگذاری حرکت بزرگی در جهت زنده نگه داشتن نام این شهید پرافتخار انجام شده است.
محمد شریف مجیدیان رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: در راستای گرامیداشت یاد این شهید گرانقدر سالن اجتماعات دبیرستان پسرانه ایرانسل به نام دانش آموز شهید مجید مظفری نامگذاری شد.
مریم مظفری مادر این شهید والامقام از توجه و نگاه ویژه آموزش وپرورش به دانش آموزان و فرهنگیان شهید تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است:شهید مجید مظفر متولد ۱۳۵۰ است که در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در سن ۱۵ سالگی به فیض شهادت نائل آمد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار