رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: برج طالقانی کرج به واسطه‌ عدم راه‌اندازی سیستم‌های ایمنی توسط دادستانی اخطار دریافت کرده بود.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ 20 August 2023
به گزارش «تابناک البرز» محمد یساولی گفت: متاسفانه در برج طالقانی پشت بام را با سازه سبک مسقف کرده بودند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه نباید برج ۱۶ طبقه می‌شد، افزود: کافی شاپ و فست فود بدون رعایت اصول ایمنی راه‌اندازی شده بود.
یساولی اظهار داشت: برج مذکور در گذشته توسط آتش‌نشانی بازدید و ناایمنی‌ها برای پیگیری ابلاغ شده بود اما آقایان به دستورالعمل ایمنی صادر شده توجه نکرده بودند.
وی با اشاره به اینکه علت حادثه در همان مراحل اولیه نوسانات برق و عدم رعایت استانداردهای لازم اعلام شده است، تصریح کرد: البته بررسی دقیق ادامه خواهد داشت.
یساولی به غیر فعال بودن سیستم اطفاء حریق برج طالقانی اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش عوامل آتش‌نشانی حریق به دیگر طبقات منتقل نشد و حادثه فوتی نداشت.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه مالک کافی شاپ را اجاره داده بود، ادامه داد: اخطار از طریق مراجع قضائی صادر شده بود.
یساولی خاطر نشان داشت: با توجه به تأکید دادستان و مدیریت شهری کرج، مالک برج طالقانی مکلف است تمام شرایط ایمنی را در کمترین زمان راه‌اندازی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار