کمال عباس نژاد بمناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن گفت ؛
ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود بمناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن ، پیام تبریک صادر نمود .
کد خبر: ۱۱۲۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ 19 August 2023

به گزارش تابناک گیلان از از زلنگرود ، در پیام کمال عباس نژاد چنین آمده است :

26مردادماه ، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی پر از شور و شادی و معطر است به عطر حضور دوباره عزیزانی که بوی شهیدان را با خود داشتند ..

آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت و پایداری ، تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نموده اند. مردانی که اسطوره صبر، مقاومت، پایداری، شرف و انسانیتند. ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال‌های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد بلكه ملت ایران را در دنیا رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار کرد .

اینجانب به نوبه خود، این روز خجسته را به تمامی آزادگان غیور و سرافراز میهن اسلامی، تبریک عرض نموده و اقتدار جاویدان و عزت پا برجای ایران اسلامی و ملت شریف ایران را از خداوند منان مسئلت دارم .

گفتنی است رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، به همراه جمعی از هنرمندان به دیدار حاج اسماعیل یکتایی ، آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس که یکی از فعال ترین نویسندگان و شعرای شهرستان می باشد رفتند و با تقدیم هدیه این روز را به ایشان تبریک عرض نمودند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار