معاون وزیر ورزش و جوانان:
معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: سال گذشته با جهش ٣٠ الی ٣۵ درصدی بیش از ١٠ هزار و ٢٠٠ کارگاه رایگان آموزش‌های پیش از ازدواج در کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ 19 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، وحید یامین پور ظهر امروز (شنبه) در آیین گرامیداشت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی که با حضور شماری از اعضای تشکل های مردمی و گروه های جهادی استان کرمانشاه در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بنای وزرات ورزش و جوانان حمایت از تشکل‌های جوانان است که در حد توان خود از این تشکل‌ها حمایت می‌کنیم.

وی افزود: سال گذشته با یک جهش ۳۰ الی ۳۵ درصدی بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ کارگاه رایگان آموزش‌های پیش از ازدواج در کشور برگزار شد.

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان استان کرمانشاه، تصریح کرد: استانداری ها باید در زمینه صدور مجوز برای سمن ها تسهیل و تسریع بیشتری از خود نشان دهند.

وی با بیان اینکه هم اکنون پنج هزار سازمان مردم نهاد فعال در حوزه جوانان در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: چند هزار گروه جهادی و دانشجویی نیز در این حوزه در حال فعالیت هستند.

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: از همه جوانان دعوت می‌کنیم تا با ایجاد تشکل‌های مردم نهاد در حوزه جوانان طرح های خود را ارائه کرده و مطمئن باشند از این طرح ها حمایت می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه طی ۲ سال گذشته مجوز حتی یک تشکل و نهاد مردمی ابطال نشده است، عنوان کرد: در اغتشاشات سال گذشته هم یک مورد امنیتی در مورد سازمان های مردم نهاد جوانان گزارش نشده است.

یامین‌پور عنوان کرد: باید مأموریت های فراجناحی جوانان از زیر سایه وزارت ورزش خارج شود که در این راستا اقداماتی نیز انجام شده ولی مطلوب نبوده و موجب کسب رضایت شخص رییس جمهور نیز قرار نگرفته است.

 

توسعه کشورها در گرو افزایش مشارکت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف

 

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز در دنیا یکی از شاخصه‌های اصلی جوامع توسعه یافته، میزان مشارکت نهادهای مردمی در امور کشور است.

وی افزود: هرچه مشارکت نهادهای مردمی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیشتر باشد، رشد و توسعه هم بیشتر است.

 

مردمی‌سازی اقتصاد راه‌حل نجات مشکلات این حوزه

 

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: محور اصلی انقلاب اسلامی و تکیه امام خمینی (ره) بر حضور مردم بود.

وی با اشاره به اینکه مردمی سازی اقتصاد راه‌حل نجات اقتصاد است، افزود: یکسری مشکلات در کشور وجود دارد که با تغییر دولت‌ها حل نمی‌شود و این گره‌ها باید توسط مردم گشوده شود.

شعبانی بیان کرد: حلقه‌های میانی توسط مقام معظم رهبری به ادبیات سیاسی ما وارد شد و روش ابداع این کلمات برای این است که مشکلات مردم از این طریق حل شود.

انتهای پیام/ ل

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار