معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جمع مدیران سازمان های مردم نهاد گفت: بزرگترین وظیفه ما در سال جاری برگزاری انتخابات با است و در زمینه افزایش مشارکت سمن ها سهم قابل توجهی دارند.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 17 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، رئیس ستاد انتخابات استان در جمع مدیران سمن ها با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد می‌توانند با خدمت خود به مردم اعتماد جامعه را به نظام افزایش دهند گفت: تشکل های مردم نهاد در این زمینه نقش ارزنده ای داشته و با توجه به نفوذ خود در بدنه مردم می‌توانند موجبات اعتماد افزایی به نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

وی افزود: بزرگترین وظیفه ما در سال جاری برگزاری انتخابات با مولفه های چهارگانه مد نظر مقام معظم رهبری یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت است و در زمینه افزایش مشارکت سمن ها سهم قابل توجهی دارند.

مهندس عزیزی انتخابات را تجلی بروز و ظهور اراده مردم خواند و گفت: در اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان همین بس که حضرت امام خامنه ای از ابتدای سال به تبیین این موضوع پرداختند و مردم را برای مشارکت در این رویداد ملی دعوت نمودند.

 معاون استاندار یزد تصریح کرد:  در نظام مقدس اسلامی مردم همواره  تعیین کننده تکلیف نظام در عرصه های حیاتی و مهم به ویژه انتخابات بودند و این موضوع گواه قدرت مردم در عرصه مهم سیاسی ایران اسلامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به تلاش دشمنان برای ناامیدکردن مردم از نظام ابراز داشت:  دشمنان  مثل سنوات گذشته، همه تلاش خود را برای ناامیدی مردم به کار بسته است البته مردم همیشه هوشیارانه پای کار نظام ایستاده و این بار نیز خواهند ایستاد و جز یاس و ناامیدی برای دشمنان برجای نخواهند گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار