مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از مصرف ۳۴۴ هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ 17 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر فریبرز کرمی با توجه به اینکه استان کرمانشاه از محورهای اصلی تردد زوار اربعین حسینی (ع) است، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ به صورت امانی و پیمانی ۳۴۴ هزار تن آسفالت برای بهسازی و روکش آسفالت در محورهای استان کرمانشاه مصرف شده است.‌

️وی افزود: در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۲۸۲ کیلومتر عملیات روکش آسفالت رگلاژی و رویه‌نهایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره انجام عملیات آسفالتی در بزرگراه کربلا که یکی از اصلی ترین محورهای تردد زوار عتبات عالیات است، گفت: در ۲۰۴ کیلومتر از محور شریانی بزرگراه کربلا عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام شده است که با توجه به تلاش‌های شبانه روزی همکاران از برنامه هدف جلوتر هستیم.

کرمی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴۵ کیلومتر از راه‌های فرعی و ۳۳ کیلومتر از راه‌های روستایی روکش رگلاژی و رویه نهایی انجام شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات آسفالتی انجام شده از ابتدای سال‌جاری تاکنون، گفت: ۳۳ کیلومتر روکش حفاظتی (اسلاری سیل)، ۳۲ کیلومتر ساخت و آسفالت راه‌های روستایی، ۴۲ کیلومتر لکه گیری آسفالتی، درزگیری پلیمری ۱۴۱ هزار متر و ۷۰ چاله پرکنی، لکه‌گیری و روکش آسفالت رگلاژی موضعه ای به صورت امانی انجام شده است.

️فریبرز کرمی در پایان افزود: تناژ آسفالت مصرفی به صورت پیمانی ۳۳۰ هزار تن، تناژ آسفالت مصرفی به صورت امانی ۱۴ هزار تن و تناژ آسفالت مصرفی به صورت پیمانی و امانی ۳۴۴ هزار تن است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار