سرپرست فرمانداری کنگاور:
سرپرست فرمانداری کنگاور گفت: دشمن همواره برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کند.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ 17 August 2023

ایرج صادقی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ملت ایران هر ساله شاهد توطئه‌هایی از سوی دشمنان است و سال‌هایی که انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود رایزنی‌هایی از سوی دشمن از پیش انجام می‌شود.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند حضور مردم را برای شرکت در انتخابات کمرنگ جلوه دهند و در طول سال‌های گذشته این تهدیدها وجود داشته است.

سرپرست فرمانداری کنگاور تصریح کرد: برنامه‌ای که در دستور کار قرار داده‌ایم این است که راهبرد‌های افزایش مشارکت را برای مردم تشریح کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید چهار اصل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت پذیری را در انتخابات سرلوحه کار‌های خود قرار دهیم.

این مسئول عنوان کرد: امید است با ایجاد نشاط سیاسی که در مراکز علمی، دانش‌آموزی و دانشگاهی داریم شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم.

وی تصریح کرد: دغدغه‌ای که در حال حاضر وجود دارد کاهش نارضایتی‌های عمومی در بین مردم است که با تشکیل کمیته‌ای به عنوان کمیته نارضایتی‌ها از نظرات مردم استفاده و مشکلات آن‌ها را در حوزه‌های مختلف کاهش می‌دهیم.

صادقی بیان کرد: با حضور میدانی در محلات کنگاور و مساجد آن مشکلات مردم را پیگیری می‌کنیم.

وی اضافه کرد: ما به عنوان خدمتگذاران مردم برای کاهش مشکلات کوشش می‌کنیم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.


صادقی در خصوص مشارکت داوطلبان در پیش ثبت‌ نام ها از بازه زمانی ۱۶ تا ۲۲ مرداد ماه خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین ۹۴ نفر پیش ثبت نام انجام دادند.


انتهای پیام/ ز
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار