نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد در ایلام با حضور معاون سیاسی ؛ امنیتی استاندار ایلام افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ 14 August 2023

به گزارش تابناک ایلام، نمایشگاه دستاوردهای سازمان های مردم نهاد استان با ۱۱ غرفه فعال امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، جمعی از مدیران کل ستادی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی استان در مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی ایلام افتتاح شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در جریان افتتاح این نمایشگاه گفت: ۱۱ غرفه در حوزه‌های مختلف از جمله توانمندسازی افراد، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب آموزش‌های مختلف و اشتغالزایی در این نمایشگاه فعالیت دارند.

محمدسبحان حسنی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مختلف سازمان‌های مردم نهاد عنوان و بر استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحبنظران در حوزه حمایت از سازمان های مردم نهاد تأکید کرد.

وی با بیان اینکه ۳۸۹ سازمان مردم نهاد در سطح استان فعال هستند، افزود: حوزه فعالیت این سازمان‌ها در حوزه وزارت کشور، ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و بهزیستی با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، پیشگیری، خیریه، نیکوکاری، محیط زیست، منابع طبیعی، زنان و خانواده و فضای مجازی و گردشگری است.

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد با مشارکت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام از امروز به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی شهرستان ایلام دایر است./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار