مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده با دانشگاه غالب هرات افغانستان دومین دوره کوتاه مدت آموزشی برای اساتید این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ 14 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز علی سنایی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفتگو با رسانه‌ها اظهارکرد: در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده با دانشگاه غالب هرات افغانستان دومین دوره کوتاه مدت آموزشی برای اساتید این دانشگاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه دوره «رویکرد‌ها و استراتژی‌های نوین تدریس» برای اساتید این دانشگاه، با حضور ۲۰ نفر از اساتید دانشگاه غالب هرات، در راستای پذیرش دانشجو و توسعه همکاری‌های آموزشی، علمی و پژوهشی اجرایی شد، گفت: این دوره به صورت مجازی، با هدف آشنایی یا رویکرد‌ها و استراتژی‌های نوین تدریس و با همکاری مدیریت آموزش مجازی و الکترونیکی دانشگاه برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود: این دوره زیر نظر دکتر خراشادی‌زاده مدرس دوره و دانشیار گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان با اهداف آشنایی با استراتژی‌های دانشجو محوری، نظام‌مند بودن، جامعه محوری، انتخابی بودن و آشنایی با استراتژی ادغام برگزار شد.

سنایی یادآوری کرد: دوره‌های کوتاه مدت، با تدریس اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی و در قالب چندین عنوان از جمله آموزش روش تحقیق در علوم پزشکی، دوره‌های مامایی، زنان و زایمان، فناوری‌های نوین و دندانپزشکی در راستای توانمندسازی و ارتقای علمی اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های افغانستان برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان مردادماه امسال چند دوره کوتاه مدت دیگر در حوزه‌های دندانپزشکی، و زنان و زایمان نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای اساتید دانشگاه‌های افغانستان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار