کد خبر: ۱۱۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 14 October 2015
گیلان هفتمین استان کشور در ورزش های قهرمانی و هفدهمین استان در سرانه فضاهای ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان امروز در جمع خبرنگاران گفت: گیلان با 141 هزار و 115 ورزشکار سازمان یافته و کسب مدال های فراوان در مسابقات ملی و بین المللی مکان هفتم را در کشور دارد و با 7هزار و664 سانتی متر مربع سرانه فضای ورزشی ، در ایران هفدهم است.

مسعود رهنما با اشاره به وجود 37 طرح نیمه تمام ورزشی در گیلان افزود: برای اتمام این طرح ها حدود 117 میلیارد تومان نیاز است.
وی همچنین از شانس ورزشکاران گیلانی برای کسب مدال های رنگارنگ در المپیک و پاراالمپیک 2016 برزیل خبر داد.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان همچنین با انتقاد از برخی مسوولان و مربیان ورزشی که با دریافت پول های کلان ، ورزشکاران گیلان را به رقابت های سطح پایین برون مرزی می برند گفت: با این افراد برخورد قانونی می شود.
مسعود رهنما در باره تیم های فوتبال نیز گفت: همان گونه که تیم لیگ برتری فوتبال ملوان بندرانزلی و تیم دسته دومی سپیدرود رشت بحران مالی خود را به نوعی حل کردند و روی پا ایستادند دیگر تیم های استان نیز باید با وحدت و جدیت به فکر حل بحران تیم خود باشند.
وی مسعود رهنما با بیان اینکه ورزش بانوان با 53 هزار و 245 ورزشکار سازمان یافته از لحاظ قهرمانی جزو 5 استان برتر کشور است وعملکرد خوبی نسبت به مردان دارد گفت: پیگیر مطالبات 30 درصدی حوزه ورزش بانوان از وزار تخانه و هیات های مختلف ورزشی هستیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار