مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: همایش تشکل‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی و مراکز خیریه در روز ۲۲ مرداد ماه به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ 12 August 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمد خورشیدی در نهمین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان قزوین که صبح امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت پاسداشت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی همایش تشکل‌های استان قزوین با حضور استاندار، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین و همچنین میزگرد تخصصی پرسش و پاسخ دستگاه‌های ذی‌ربط در روز ۲۲ مرداد در سالن اجتماعات موسسه ایثار اردوگاه شهید رجایی جهان آباد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط بین دستگاه‌ها و مجموعه‌های مردمی افزود: این همایش و میز گرد تخصصی با هدف تبیین رویکرد ادارات کل بهزیستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پروش و دانشگاه علوم پزشکی استان، نسبت به تعامل و همکاری با سازمان‌های مردم نهاد و پاسخگویی به سوالات این مجموعه‌ها در راستای حل مسائل و مشکلات آن‌ها برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در این جلسه درخواست تاسیس دو سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بررسی و با رای مثبت اعضا با تاسیس آن‌ها موافقت شد.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین ، مردم نهاد ، خیریه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار