بالاخره آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در دولت رئیسی بعد از ۲ سرپرستی صاحب مدیرکل شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 11 August 2023

به گزارش تابناک تبریز، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی در محل باشگاه فرهنگیان برگزار شد و طی حکم وزیر آموزش و پرورش،  مدیرکل جدید دستگاه تعلیم و تربیت منصوب گردید.

در این مراسم از زحمات چند ماهه حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی در سمت سرپرستی آموزش و پرورش استان قدردانی شده و مسعود سعادتی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

سعادتی پیش از این فرماندار شهرستان میانه بود.

 مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی دارای دکترای تخصصی از دانشگاه تبریز همچنین حائز رتبه علمی استادیار و مدیر گروه علوم پایه دانشگاه فرهنگیان استان بوده و از مهم ترین سوابق سیاسی و مدیریتی وی می‌توان به معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه نیروی انسانی آموزش و پرورش استان، مشاوری مدیر کل آموزش و پرورش و ریاست گروه مشاوران جوان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اشاره کرد.

تدریس در مدارس عجب‌شیر و تبریز، مدیر گروه‌های آموزشی، تالیف ۲ کتاب در حوزه آموزش و پرورش و انتشار چندین مقاله در حوزه آموزش و پرورش از دیگر فعالیت‌های فرهنگی سعادتی است که آخرین مسؤولیت وی فرمانداری ویژه شهرستان میانه بود.

تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی، مسعود سعادتی در اولین ساعات کاری خود در آموزش و پرورش استان با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق نمود‌ 

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان در حاشیه این برنامه با بیان اینکه اگر امروز توفیق خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده همه از برکت وجود شهدا و از جان‌گذشتگی آنهاست.

وی ادامه داد: در اولین ساعات کاری در گلزار شهداء حاضر شدیم تا ماموریت کاری خود را با آرمان‌های شهدا پیوند دهیم و در مسیر گهربار این عزیزان گام برداریم.

مسعود سعادتی فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مولفه‌های اساسی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان نموده و بیان کرد: وظیفه و رسالت ما این است که در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به این حوزه عظیم فرهنگی گام برداریم‌.

گفتنی است  این مقام مسوول در ایام گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان حججی  و صارمی، روز شهدای مدافع حرم و روز خبرنگار با حضور در قبور مطهر شهدای مدافع حرم و خبرنگار نیز با این شهیدان والا مقام تجدید میثاق کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :