کد خبر: ۱۱۱۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ 11 August 2023

محمد طیب صحرایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: قسمتی از دغدغه‌ها و قول‌های دولت بحث مسکن بود و تا چند ماه اخیر وضعیت ساخت و ساز‌ها به شدت نامطلوب بود که آمار‌های شفاف استان این موضوع را نشان می‌دادند.

وی افزود: با تلاش جمعی که اتفاق افتاده و انگیزه‌های خوبی که پای کار آمده است یک پروژه پنج هزار و ۴۰۰ واحدی مسکن در کرمانشاه در حال اجرا است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این پروژه از حدود سه سال گذشته شروع شده بود و از همان ایام تا یک ماه اخیر متاسفانه متوقف ماند و با هماهنگی‌هایی که با رئیس بنیاد مستضعفان و مسئولین استانی انجام شد موفق به راه‌اندازی این پروژه شده‌ایم.

وی ادامه داد: پروژه پنج هزار و ۴۰۰ واحدی مسکن مجددا با سرعت خوبی به چرخه اقدام بازگشته که برای احداث آن ۳۰ هزار میلیارد ریال وام از طریق بانک سینا تامین شد.

این مقام مسئول ابراز کرد: اجرای این پروژه یک گام بزرگی است برای مردمی که خواستار صاحب خانه شدن هستند.

وی عنوان کرد: در روز‌های اخیر برای احداث ۱۴ هزار واحد دیگر توافقی با بانک مسکن نهایی شد که ۸۰ هزار میلیارد ریال وام برای احداث واحدهای مسکونی تخصیص دهد.

صحرایی تاکید کرد: این پروژه پیشنهادی از سمت استان کرمانشاه بود که در کشور در حال اجراست.

وی افزود: پیشنهاد این است، شهروندانی که برای دریافت واحدهای مسکونی ثبت نام می‌کنند و در شرایط اقتصادی امروز پرداخت اقساط برایشان سنگین است بانک عامل قبل از متقاضیان سهم خود را واگذار می‌کند.

صحرایی ادامه داد: یعنی بانک مبلغ پنج هزار و ۵۰۰ میلیون ریال را تقبل می‌کند تا زمانی که منازل به مرحله سفت کاری برسند و سپس متقاضیان باید به پرداخت اقساط بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: به موازات این اقدام تسریع در تکمیل باند فرودگاه و افزایش تعداد پرواز‌های کرمانشاه نیز صورت گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار