فرماندار شهرستان اردکان:
فرماندار شهرستان اردکان با تاکید بر اینکه در تمام شهرستان اردکان باید عطر قرآن کریم احساس شود گفت: اردکان آمادگی و توانایی میزبانی رویدادهای ملی با موضوع قرآن کریم را دارد.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵ 10 August 2023
اردکان آمادگی و توانایی میزبانی رویدادهای ملی با موضوع قرآن کریم را دارد / رویداد بزرگ قرآنی استان یزد به میزبانی اردکان برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حسین سبزواری در نشست هماهنگی برگزاری رویداد بزرگ قرآنی شهرستان اردکان، با اشاره به اهمیت ترویج قرآن در جامعه اظهار داشت: یکی از موضوعات بسیار مهمی که امروز در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ترویج قرآن و جاری و ساری کردن دستورات آن در زندگی است.

وی به در پیش بودن رویداد بزرگ قرآنی اردکان اشاره کرد و گفت: به واسطه تغییرات جمعیتی که در شهرستان اردکان رخ داده، از برگزاری چنین رویدادهایی حمایت می‌کنیم.

فرماندار شهرستان اردکان با تاکید بر اینکه رویداد قرآنی در میان تمامی رویدادها از جایگاه خاص و ویژه‌ای برخوردار است عنوان کرد: با توجه به اینکه نبی مکرم اسلام(ص) در آخرین لحظات عمر شریفشان، تمامی مسلمانان را به تمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سفارش فرمودند اهمیت قرآن کریم و توجه به آن کاملا نمایان است.

سبزواری کلمه لم تزلو را برای هدایت جامعه راهگشای بسیار خوبی دانست و افزود: اینکه شهرستان اردکان میزبان رویداد قرآنی استان یزد است برای ما مایه خرسندی است و انتظار از تمامی دستگاه‌ها و متولیان امر داریم که همکاری و برنامه‌ریزی لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد را انجام دهند.

وی ادامه داد: نکته بسیار مهمی که در ارتباط با این رویداد وجود دارد آن است که اردکان آمادگی و توانایی برگزاری رویدادهای ملی در حوزه قرآن کریم را دارد و این رویداد برای آماده سازی استان در این حوزه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.
فرماندار شهرستان اردکان تصریح کرد: تمامی شهر باید آراسته به فضای قرآن باشد و همزمان با برگزاری این مراسم، عطر قرآن در تمامی فضای شهرستان اردکان احساس شود.

سبزواری به هتاکی‌های صورت گرفته به قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک اشاره کرد و افزود: امروز همه وظیفه داریم در پاسداشت و ترویج قرآن در جامعه اقدام کنیم و بیش از پیش روحیه قرآنی را در جامعه ترویج دهیم.

وی از تشکیل کمیته‌های مرتبط با رویداد بزرگ قرآنی یزد خبر داد و افزود: این رویداد یک اتفاق بسیار خوب و مهمی است و باید به تلاش شده که این رویداد را در خور شان برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان اردکان زمان برگزاری رویداد بزرگ قرآنی استان یزد را 19 و 20 مردادماه دانست و افزود: این رویداد بزرگ با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و در شهرستان اردکان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار