طرح حامیم ۲ با حضور ۵۶۰ نفر از دانشجویان سراسر استان از ۲۱ تا ۲۶ مردادماه جاری به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 08 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد صباحی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان امروز با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اشاره به طرح حامیم، اظهار داشت: این طرح در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و دارای ۴ محور کلیدی شامل عظمت حادثه انقلاب، عظمت راه انقلاب، عظمت چشم‌انداز و نقش نیروی جوان و متعهد است.

وی با اشاره به ریشه نام‌گذاری این طرح افزود: نام این طرح از عبارت حلقه‌های میانی گرفته شده که این جوانان متعهد و انقلاب حلقه واسطه این زنجیره هستند.

علیرضا منظری‌توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان نیز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران آگاه‌ترین قشر جامعه‌اند، چراکه همیشه در جریان اتفاقات روز بوده و رسالت مهم خبرنگاری و اطلاع‌رسانی به مردم و مسؤولان را بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام عرب، دبیر اجرایی برگزاری طرح حامیم ۲ نیز با تشریح عملکرد طرح حامیم یک ادامه داد: مرحله اول این طرح سال گذشته و به‌صورت کشوری با حضور ۴۵۰۰ نفر از دانشجویان کل کشور که ۱۵۰۰ نفر از این جمعیت را دانشجویان استان کرمان تشکیل می‌دادند، برگزار شد و استان کرمان رتبه ۳ کشوری را نیز در این دوره کسب کرد.

وی اظهار کرد: امسال طرح حامیم دو را در استان کرمان با حضور ۵۶۰ نفر از دانشجویان کل استان کرمان برگزار می‌کنیم که این دانشجویان از بین ۱۵۰۰ نفر دانشجویان مرحله قبل انتخاب شده‌اند.

عرب با تاکید بر حضور پررنگ دانشجویان دختر در این مرحله افزود: از بین ۵۶۰ نفر دانشجویان شرکت‌کننده در این طرح ۳۸۰ نفر از آنان را خواهران تشکیل می‌دهند و ۱۸۰ نفر هم از برادران هستند.

حجت‌الاسلام عرب با بیان اینکه این مرحله از ۲۱ مرداد ماه تا ۲۶ مرداد به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود، عنوان کرد: دانشجویان شرکت‌کننده در طرح از دانشگاه‌های سراسر استان ازجمله مجموعه دانشگاه‌های آزاد، دانشگاه فرهنگیان و علوم پزشکی هستند.

وی ادامه داد: در این دوره، دانشجویان از حضور ۱۳ استاد از سراسر کشور استفاده خواهند کرد و این دوره در قالب تدریس دروس معارف و نشست‌های سیاسی، کارگاه‌های مهارتی، اردو‌های فرهنگی و دیگر برنامه‌ها برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار