سومین جشنواره فرهنگی امامت و مهدویت با عنوان سبک زندگی علوی اسفندماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ 06 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جشنواره مهدویت و امامت در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ مهدویت و رسیدن به تمدن نوین اسلامی عنوان کرد.
مهرداد یادگاری گفت: جشنواره فرهنگی سبک زندگی علوی با همکاری بنیاد مهدویت چهارمحال و بختیاری، معاونت فرهنگی دانشگاه شهرکرد و بنیاد غدیر، همزمان با نیمه شعبان در مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می‌شود.
وی گفت: استادان، دانشجویان، فرهنگیان و نخبگان استانی می‌توانند مقالات و سخنرانی‌های خود را تا پایان بهمن ماه امسال به دبیرخانه جشنواره واقع در طبقه اول مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ارسال کنند.
یادگاری یادآور شد: پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، نفرات برتر معرفی و به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) چهارمحال و بختیاری هم گفت: باتوجه به فعالیت عرفان‌های نوظهور در جامعه، معارف مهدویت را باید به صورت ویژه و جدی به نسل نو آموزش دهیم.
حجت الاسلام محمد کریمی تأکید کرد: فعالیت‌های منتخب علمی نخبگان با موضوع مهدویت در جشنواره فرهنگی امامت و مهدویت در قالب یک کتابچه به چاپ برسد.
وی با اشاره به اینکه در فراخوان‌ها بومی سازی جزو برنامه‌های اصلی قرار گیرد، بیان کرد: از زمان شروع برنامه، جلسات مهدویت توسط دبیرخانه دائمی، به صورت منظم برگزار و ارتباطات استانی به صورت جدی پیگیری شود.
مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان چهارمحال و بختیاری گفت: مقالات و فعالیت‌های علمی برتر و منتخب در جشنواره، می‌تواند منشأ اثر برای جامعه هدف ما باشند.
حجت الاسلام کریمی تصریح کرد: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان چهارمحال و بختیاری آماده هرگونه تعامل و همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در هر چه بهتر برگزار شدن سومین جشنواره فرهنگی امامت و مهدویت است.
در پایان این نشست فرهنگی، مسئولان اجرایی برگزاری سومین جشنواره فرهنگی امامت و مهدویت سبک زندگی علوی، راه کار‌های علمی خود را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار