رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۷۳ درصد از مصوباتی که در جریان دور اول سفر رییس جمهور به این استان برای حوزه بهداشت و درمان تصویب شده بود تاکنون محقق شده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱ 06 August 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛دکتر جاسم محمدی روز یکشنبه  اظهار داشت: سه هزار و ۶۶۵ میلیارد ریال در جریان دور اول سفر رییس جمهور به استان برای حوزه بهداشت و درمان مصوب شد که تاکنون یک هزار و ۶۵ میلیارد ریال معادل ۲۹ درصد آن تخصیص یافته است.

وی افزود: تکمیل و تجهیز بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام ؛ تکمیل و راه اندازی دانشکده پزشکی ایلام ؛ تکمیل چهار مرکز بهداشتی ؛ درمانی و خانه بهداشت ؛ تکمیل ۲۴ واحد مسکن متخصصان و چهار پایگاه اورژانس در چوار ؛ زرنه ؛ انجیره و دره شهر از جمله پروژه هایی است که این مدت عملیاتی شده یا در مراحل اجرا قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تکمیل و تجهیز دی کلینیک ملکشاهی را از دیگر مصوبات سفر رییس جمهور به استان برشمرد و یادآور شد: این پروژه هم اکنون ۸۳ درصد پیشرفت دارد و یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در دور اول سفر برای اجرای آن مصوب شد که تاکنون ۲۸۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

محمدی تاکید کرد: احداث بیمارستان بدره نیز از مصوبات سفر رییس جمهور بود که ۶۰۰ میلیارد ریال برای روند اجرایی آن مصوب شد ؛ تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و پیشرفت فیزیکی آن نیز در شرایط کنونی ۱۵ درصد است.

۷۳ درصد مصوبات سفر رییس جمهور به علوم پزشکی ایلام محقق شد

وی اضافه کرد: تکمیل ۶ مرکز بهداشتی درمانی و خانه بهداشت توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جزو مصوبات سفر رییس جمهور به استان است که ۴۰ میلیارد ریال برای احداث آنها مصوب شد که تاکنون تخصیصی نداشته اند؛ ولی این پروژه ها از پنج تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: یکی دیگر از مصوبات سفر تکمیل بیمارستان ایوان (درمانگاه مادر) بود که اعتباری برای آن مصوب نشد و هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت دارد.

محمدی ادامه داد: تجهیز بیمارستان آبدانان نیز در دور اول سفر رییس جمهور مصوب شد و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز اعتبار برای این پروژه تصویب شد که تنها ۱۰ میلیارد ریال به آن تخصیص یافته و ۱۵ درصد پیشرفت دارد.

وی گفت: تکمیل و تجهیز سه مرکز خدمات جامع سلامت (پیازآباد - توحید – ماهیزان) شهرستان هلیلان در سفر رییس جمهور ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب داشت که ۲۳ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است و هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: تجهیز و احداث بیمارستان محلی ۱۶ تختخوابی هلیلان نیز در این سفر مصوب شد که قرار بود ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار داشته باشد که تاکنون تخصیصی نداشته و پیشرفت فیزیکی آن نیز صفر درصد است./م

بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار