نخستین دوره مسابقات تیراندازی بانوان با عنوان جام فوزیه شیردل با حضور 180 نفر از بانوان علاقمند برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸ 07 March 2015
به گزارش ایرنا نایب رییس هیات تیراندازی شهرستان قدس  درحاشیه برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقات تیراندازی با استفاده از اسلحه بادی استاندارد در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سالن 9 دی ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان قدس برگزار شد.

آرش مرامی با اشاره به استقبال خوب بانوان از این مسابقه گفت: بیشتر شرکت کنندگان در رده سنی جوانان بودند البته بزرگسالان نیز حضور داشتند و در برگزاری این رقابت ها هیات تیراندازی، کانون بسیج مهندسین و حوزه 156 الزهرا خواهران ناحیه مقاومت شهرستان قدس همکاری کردند.

وی افزود: در این مسابقه دبیر هیات تیراندازی استان تهران به عنوان ناظر و داور به همراه یکی از بانوان عضو هیات تیراندازی شهرستان شهریار برای قضاوت حضور داشتند.

مرامی با بیان حضور بانوان در همه سنین و سطوح از مبتدی تا حرفه ای در این مسابقه گفت: هر یک از شرکت کنندگان مجاز به تیراندازی هشت تیر بودند که سه تیر به عنوان قلق گیری محسوب و بقیه آنها در امتیاز بندی لحاظ می شد.

وی گفت: 10 نفر اول برگزیده در این رقابت به عضویت هیات تیراندازی شهرستان درآمده و برای شرکت در مسابقات استان و کشوری از آنها دعوت می شود و در واقع این مسابقه علاوه بر رقابت ورزشی استعداد یابی برای تشکیل تیم تیراندازی بانوان نیز محسوب می شد.

مرامی افزود: نفر اول مسابقه سیده میترا جهانبخش موسوی از حوزه 156 الزهرا ناحیه مقاومت بسیج خواهران شهرستان قدس با کسب بالاترین امتیاز جام و جایزه نقدی 600 هزار ریالی را دریافت کرد.

وی گفت: آروز قهرمان زاده به عنوان نفر دوم مسابقه نیز جایزه 500 هزار ریالی و مریم نوروزی با کسب جایگاه سوم مسابقه 400 هزار ریال رادریافت کردند شمن اینکه راضیه گودرزی و سمیه قاسمی نیز به عنوان نفرات چهارم تا پنجم به ترتیب 300هزارریال و 200 هزار ریال به عنوان جایزه دریافت کردند.

نایب رییس هیات تیراندازی شهرستان قدس افزود: از سوی هیات امنای صنایع سطح شهر نیز یک دستگاه دوچرخه کوهستان به یکی از شرکت کنندگان از طریق قرعه کشی اهدا شد.

وی گفت: در هفته بسیج نیز مسابقه ای با عنوان جام بسیج با حضور 170 شرکت کننده مرد برگزار شد و در آن مسابقه از 10 نفری که موفق به کسب بالاترین امتیاز شدند دعوت شد تا در تیم تیراندازی مردان حضور یابند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار