سرپرست فرمانداری قصرشیرین خبر داد؛
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از گرمازدگی زوار اربعین از جمله استقرار سایبان از ورودی تا خروجی پایانه مرز خسروی در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ 04 August 2023

محمد نجفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌ها به صورت ٢۴ ساعته به منظور آماده‌سازی زیرساخت‌های سفر اربعین امسال در حال فعالیت هستند.

وی افزود: نسبت به سال گذشته پیشرفت‌های بسیار خوبی داشتیم و هر روز از طرف استاندار کرمانشاه و مسئولین کشوری به صورت میدانی فعالیت‌ها رصد می‌شوند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین تصریح کرد: در حال حاضر از نظر زیرساخت مشکلی نداریم و تمامی زیرساخت‌های این سفر آماده است.

وی گفت: دغدغه کنونی ما طرف مقابل است که به منظور آمادگی هر چه بیشتر به لحاظ زیرساختی به طرف عراقی کمک می‌کنیم و فعالیت‌هایی در نقطه صفر مرزی عراق انجام شده تا زوار به محض خروج از مرز، با مشکلی مواجه نشوند.

این مسئول تاکید کرد: این فعالیت‌ها شامل افرایش تعداد گیت‌ها، سایبان و موکب‌ها است که در همین راستا استان‌های فارس و زنجان برای برپایی موکب‌ها در ٢ طرف مرز اعلام آمادگی کردند.

وی در خصوص اتخاذ راهکارهای لازم به منظور جلوگیری از گرمازدگی زوار بیان کرد: سال گذشته سایبان در نقطه صفر مرزی وجود داشت و امسال از ورودی تا خروجی پایانه که نقطه صفر مرزی است به منظور رفاه حال زوار و جلوگیری از گرمازدگی آن‌ها سایبان قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: حدود یازده الی ١٢ کارخانه یخ سیار هم توسط نیروهای انتظامی، شهرداری و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای تأمین آب یخ زوار فعالیت می‌کنند.

نجفی اضافه کرد: اتاق سرد در نقطه صفر مرزی در بخش‌هایی که ازدحام جمعیت است، توسط اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار