مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: سال جاری مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی اماکن ورزشی در استان کرمانشاه تخصیص یافت.
کد خبر: ۱۱۱۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 01 August 2023

منوچهر حاتمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: سال جاری مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی اماکن ورزشی در استان کرمانشاه و شهرستان‌های اطراف آن تخصیص یافته است.

وی افزود: از جمله این نوسازی‌ها می‌توان به سالن سه هزار نفری اسلام آباد غرب اشاره کرد که برای برگزاری مسابقات هندبال و لیگ برتر به مدت ۶ سال دچار آسیب شده بود و اقدامات نوسازی آن آغاز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: سالن ۲ هزار نفری گیلانغرب نیز در حال نوسازی است و سه سالن ورزشی در ثلاث باباجانی که از گذشته به دلیل وقوع زلزله دچار آسیب جدی شده بود در حال بهسازی است.

وی ادامه داد: استخر سرپوشیده ثلاث باباجانی نیز در بحث محوطه سازی دچار مشکلاتی بود که اقدامات لازم برای نوسازی آن در حال انجام است.

حاتمی بیان کرد: در بحث نوسازی اساسی مجموعه کوثر استان کرمانشاه که مخصوص بانوان است اعتبار خوبی برای نوسازی آن در نظر گرفته شده و در حال انجام است.

وی ابراز کرد: به دلیل مطالبه جدی مردم اسلام آباد غرب و تیم لیگ برتری هندبال، نوسازی سالن ورزشی شهید شهبازی نیز در حال انجام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار