رضا فرخ نژاد با حضور عابدینی معاون امور استان‌های سازمان صداو سیما به سمت مدیر کل صداوسیمای مرکز البرز منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ 31 July 2023
به گزارش «تابناک البرز» معاون امور استان‌های سازمان صداو سیما گفت: صداو سیما باید آوردگاهی برای مقابله با فتنه های دشمنان و تحریف باشد.
عابدینی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صداوسیمای البرز  افزود: اکنون از هر زمان دیگری نیاز به جهاد فرهنگی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان است و صداو سیما در این حوزه مسئولیت خطیر جهاد تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.
وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری صداو سیما دانشگاه عمومی است که علاوه بربینش و دانش باید آوردگاه، آسایشگاه و قرارگاه باشد.
معاون امور استان‌های صداو سیما ادامه داد: سند تحول ۱۲ مولفه دارد که ۲ مولفه آن بیشترین قرابت را با استان البرز دارد نخست بستر سازی برای شهادت، ایثار و‌مقاومت است و دوم در بحث نوجوانان و جوانان که رویش انقلاب اسلامی هستند.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس ستاره تابناکی با نام شهید حسین فهمیده درخشید که حماسه جاویدان آفرید و برای دفاع از این مرز و‌بوم جان خود را فدا کرد که این شهید گرانقدر که در کرج زندگی می کرد نام استان البرز را در بین استان ها ماندگار کرد.
وی گفت: شهید دوم که آن هم در سنین جوانی قرار داشت شهید روح الله عجمیان است که برای دفاع از امنیت مردم به شهادت رسید و تاابد نام او در تاریخ کشور اسلامی ایران ثبت شده است.
عابدینی با بیان اینکه هویت دینی و اسلامی مردم ایران غیر قابل تغییر است گفت: علیرغم تلاش‌های گسترده نظام سلطه و فعالیت ۲۹۰ شبکه معاند امسال میزان مشارکت مردم در سوگواری و عزاداری سید الشهدا نسبت به سال‌های گذشته بسیار چشمگیر‌تر بود و تنها درقسمتی از شمال تهران ده‌ها هزار عزادار حضور داشتند.
وی افزود: استان البرز سی و یکمین استان کشور است که ۱۲ تا ۱۳ سال از عمر آن می‌گذرد و در همین مدت کوتاه نیز با وجود کاستی ها،روند مطلوبی در پیش گیرد.
وی گفت: صداو سیما در عصر تحول دو‌موضوع هویت محوری و عدالت گستری را دنبال می‌کند که در تلاشیم تا در سایه این مبحث دستورالعمل‌ها برای هر استان متناسب با زیست بوم و فرهنگ همان استان تدوین شود به گونه‌ای که چهره‌های ناشناخته در زمینه‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی شناسایی و ظرفیت‌های هر استان معرفی شود.
در پایان این مراسم از زحمات صادق  مقدسی  مدیر کل سابق صداو سیمای البرز تقدیر و  رضا فرخ نژاد به عنوان  مدیر کل  جدید صداوسیمای استان البرز  معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار