مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: تجربه نشان می‌دهد که بخش خصوصی می‌تواند در رایزنی‌ها و مبادلات اقتصادی عملکرد بهتری داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ 30 July 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سید موید محسن‌نژاد افزود: تجربه نشان می‌دهد که بخش خصوصی می‌تواند در رایزنی‌ها و مبادلات اقتصادی عملکرد بهتری داشته باشد.
وی ادامه داد: با هدف برگزاری هرچه پربارتر نمایشگاه در مقایسه با دوره‌های پیشین، نشست‌های هماهنگی با حضور پررنگ بخش‌های خصوصی از هم‌اکنون آغاز شده تا در پنج ماهه باقی‌مانده تا این نمایشگاه شرایطی مطلوب‌تر از گذشته فراهم شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصتی مناسب برای معرفی داشته‌های گردشگری استان و بازاری برای مبادلات بین بخش‌های خصوصی این حوزه است.
محسن نژاد عنوان کرد: در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز از بخش خصوصی داخلی و خارجی فعال در این حوزه دعوت می‌شود و شرکت‌های هواپیمایی و ایر لاین‌ها، هتل‌ها و سایر مرکز اقامتی و پذیرایی، فرصت حضور در این رویداد را دارند.
وی اضافه کرد: شرکت‌های تجهیز هتل، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مؤسسات آموزشی گردشگری، انجمن‌ها، جوامع و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری و دیگر فعالان مرتبط با صنعت توریسم و صنایع دستی می‌توانند در نمایشگاه بین المللی گردشگری شیراز شرکت کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز با ایجاد فضای مذاکره مستقیم برای فعالان این صنعت فرصت مناسبی برای معرفی فرصت‌های سفرهای داخلی و خارجی و ایجاد یک بازار گردشگری است.
وی اضافه کرد: معرفی داشته‌های گردشگری فارس، ایجاد شورونشاط اجتماعی و فرهنگ‌سازی سفر از دیگر اهداف این رویداد بین‌المللی به شمار می‌رود.
محسن‌نژاد یادآور شد: نمایشگاه بین الملی گردشگری شیراز از نمایشگاه‌هایی است که در فهرست نمایشگاه‌های بین اللملی به ثبت رسیده و تاکنون ۱۲ دوره آن با مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس در شهر شیراز برگزارشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار